Χρονιά-ορόσημο αποτέλεσε το 2024 για τη Radisson Hotel Group, με περισσότερες από 300 νέες συμφωνίες και σημαντικά ανοίγματα ξενοδοχείων σε όλο τον κόσμο. Ο Όμιλος πρόσθεσε σχεδόν 40.000 δωμάτια στο χαρτοφυλάκιό του, ενισχύοντας τη θέση του ως ηγέτης στον κλάδο της φιλοξενίας.
Η Radisson Blu διατήρησε για 13η χρονιά τον τίτλο του κορυφαίου brand στην upscale κατηγορία στην Ευρώπη, ενώ η εταιρεία εδραιώθηκε δυναμικά και στον τομέα των resorts στην περιοχή EMEA (Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική). Ο Elie Younes, Executive Vice President και Global Chief Development Officer της Radisson Hotel Group, δήλωσε πως, παρά τις γεωπολιτικές προκλήσεις, το 2024 ήταν μια εξαιρετική χρονιά για την εταιρεία, χάρη στη δέσμευσή της να εξυπηρετεί τόσο τους επισκέπτες όσο και τους ιδιοκτήτες.
Το 2024 σημαδεύτηκε από τη δυναμική ανάπτυξη της Radisson Collection, η οποία έφτασε σχεδόν τα 70 ξενοδοχεία. Ανάμεσα στα σημαντικά ορόσημα της χρονιάς ήταν οι πρώτες συμφωνίες για Radisson Collection ξενοδοχεία στο Παρίσι και τη Μαδρίτη, καθώς και τα εγκαίνια νέων μονάδων στη Ρώμη και στη Σριναγκάρ της Ινδίας. Παράλληλα, το Radisson Collection στο Παρίσι στεγάζεται σε ένα ιστορικό κτίριο κοντά στο Λούβρο, ενώ στη Μαδρίτη το νέο ξενοδοχείο θα ανοίξει σε εμβληματικό κτίριο επί της οδού Alcala.
Η στρατηγική επέκταση συνεχίστηκε με την έναρξη λειτουργίας του art’otel London Hoxton σε συνεργασία με την PPHE Hotel Group. Το 2025, το brand αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο του και στην Ιταλία, με το πρώτο art’otel στη Ρώμη.
Η Radisson Blu ενίσχυσε την παρουσία της με περισσότερες από 20 νέες προσθήκες, μεταξύ των οποίων ξενοδοχεία στην Καζαμπλάνκα και στο Κονακρί. Η Radisson RED μπήκε σε νέες αγορές όπως το Βερολίνο, το Όκλαντ, το Ντανάνγκ και η Αμπούτζα, ενώ έκανε την είσοδό της και στην Ιρλανδία, με το Radisson RED Galway. Στην Ταϊλάνδη, το Radisson RED Phuket Patong Beach προσφέρει μια καινοτόμο εμπειρία φιλοξενίας, συμπεριλαμβανομένου του δικού του ραδιοφωνικού σταθμού.
Η Radisson Individuals, που εξελίσσεται ραγδαία από το 2020, προσέθεσε 15 νέες μονάδες το 2024, ενισχύοντας την παρουσία της σε Ινδία, Ομάν, Σαρδηνία, Τουρκία, Γαλλία και Ηνωμένο Βασίλειο. Παράλληλα, το rebranding της prizeotel σε Prize by Radisson σηματοδότησε ένα νέο κεφάλαιο για τη μάρκα, με νέες συμφωνίες σε Γκντανσκ και Βερολίνο.
Η Radisson Hotel Group έκλεισε τη χρονιά με πάνω από 150 ξενοδοχεία σε λειτουργία ή υπό ανάπτυξη, επιβεβαιώνοντας την κυριαρχία της στον κλάδο των upscale resorts. Ανάμεσα στις νέες προσθήκες ξεχωρίζει ένα ξενοδοχείο στο Μαυρίκιο, το οποίο βρίσκεται σε ειδυλλιακή τοποθεσία κατά μήκος της ανατολικής ακτής του νησιού.
Καθώς το 2025 ξεκινά, η εταιρεία συνεχίζει τη στρατηγική επέκτασή της, επιλέγοντας τις κατάλληλες μάρκες και λύσεις για κάθε αγορά, δημιουργώντας νέες ευκαιρίες για τους συνεργάτες και τους πελάτες της.